Ingen söndagsnoja!

Kollade idag på min syster när hon spelade fotbollsmatch, dom var grymma och vann överlägset. Good job, B! Runt fotbollsplanen fanns ett springspår och det var nästan smockat med folk. Jag blev lite avis för att jag inte hade mina springkläder på mig, blev grymt sugen på att springa lite. När vi kom hem tog jag med mig Gina upp till Torrekulla och sprang lite. Det var SKÖNT! Helt underbart skönt. Jag hatar egentligen att springa för det är så fruktansvärt tråkigt, det händer liksom ingenting, men ibland kan jag få sån himla noja så jag bara MÅSTE springa. Nu har jag gjort det och det var SKÖNT! Ska nog fasen springa imorgon också! GO ME!

Kommentarer
Postat av: B

Bästa publiken som finns!! :) puss

2010-05-17 @ 10:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0