FAN!

Har ni någon gång tänkt: "FAN att det inte var jag som kom på det först!" ? Det har jag, ex antal gånger. Det är en sur känsla, det liksom svider när man tänker på det. Känner ni igen er?

Jag tänkte dela med mig med en av dessa gånger som det hänt mig. Satt i ett vänterum och på bordet framför mig låg lite tidningar och böcker. Tog upp en tidning och under den låg den. Det som jag önskade att jag kom på och gjorde. Där låg en bok, en väldigt liten bok. På omslaget stod det överst "SMILE" med stora bokstäver och under fanns en äldre farbror med det största leende utan tänder jag någonsin sett. Började bläddra igenom boken, och hela bestod av människo som log. HELT UNDERBAR bok. Skaparen av boken har rest runt i hela världen och tagit kort på folk, stora som små, unga som gamla, tandlösa som tandfulla(?!) haha. När jag la ner boken tänkte jag: "FAN att det inte var jag som kom på det först!".

charmigt?! Nja, men glad är jag! Jag ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0