avec moi ?

Ska man börja ta tag i det nya nu? Ta tag i sin blogg kanske...? Det är ju alltid en början, ett första steg i den nya riktningen. Jag funderar faktiskt starkt på att börja blogga igen, jag har mina insprirationer och jag vill nästan vara dom. Inte bara för deras skrivande utan allt som har med dom att göra. Är det patetiskt? Jag ska någon gång visa och länka till dom men det kan vi ta vid ett annat tillfälle. Lova bara att ni påminner mig om det? Okej?

Idag är jag lite trött. Det skulle bli en lugn kväll igår, det var det också men jag är ändå trött. Moa och jag tog ett tomt dansgolv och fyllde det. Det var riktigt underbart kul. Jag är glad att hon är med mig igen. Jag vill tro att folk var inspirerade av oss och av vår fina dans och ville vara som oss...är jag återigen patetisk?

Nog, nu får det räcka! Jag har bestämt mig! Bloggen startar igen! Vad tycker ni om det? Men jag behöver er nu, hjälp mig! Vad vill ni veta? Berätta något roligt om er eller något som hänt er? Kanske att ni igår såg två helt tokiga flickor dansa som Marcolioo på ett tomt dansgolv? Vad vet jag?

Så, är ni med mig nu då?


Kommentarer
Postat av: CW

JAG ÄR GLAD! Älskar de senaste inläggen här. Tänk inte så mycket, bara skriv! Spelar ingen roll om meningarna blir lite konstiga, typ "och sen ba jag ba, men a ni fattar va gött"

haha, var dig själv, I, så kommer hela världen älska dig lika mycket som jag gör!



2010-05-10 @ 19:21:23
URL: http://cochw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0