20 år!

I september fyller jag, lilla Ida, 20 år. Jag tror nog inte på det förrän självaste dagen har kommit...och önskelistor brukar jag vara ganska duktiga på att göra i god tid. Nu vet jag faktiskt inte vad jag önskar mig, 20 år är ju ändå "stort" men jag vet inte vad något "stort" kan vara. Visst, grejer till mitt framtida hem hade ju varit väldigt praktiskt och så.

Jag har dock en grej som jag totalt hade flippat ut om jag hade fått, det är filmen En kärlekshistoria. Jag ÄLSKAR denna filmen. Hade någon tagit sig tid att hitta denna vore jag evigt tacksam. FÖR EVIGT! Har dock hört att den tyvärr inte tillverkas och säljs längre. Jag hoppas jag har hört fel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0