Trevlig eftermiddag!

Idag hämtade jag endast Stella, den största tjejen på skolan, fick köra bil. Det är som sagt väldigt kul, tror jag kommer skriva det varje gång bara för jag blir så glad när jag kör bil! Det har varit en väldigt rolig eftermiddag, vi har busat som bara den, alla barnen. Anna, den minsta är helt galen, hon vill att man kastar henne i luften och massa galna grejer! Hon är så söt när hon skrattar så jag skrattar hela tiden jag med. Det är förresten nästan som ett träningspass när man ska kasta och lyfta och grejer. Riktigt jobbigt men kul!

Imorgon ska jag in till stan med Ilona också! Ska blir riktigt skoj, vi ska gå lite i affärer (jag ska EJ köpa något) och sen ska vi äta lunch, det ska jag däremot köpa :)

Det var nog allt för idag, blev ganska mycket bloggning. Hoppas ni gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0