Plugg?!

Idag tycker jag att jag varit duktig, har faktiskt pluggat. Även fast det är LÅNGT kvar till högskoleprovet är det viktigt att vara förberedd. Mitt mål är ju självklart att komma in på det programmet jag vill, men just nu ser det tyvärr inte så ljust ut. Jag ska göra mitt absoluta bästa och mitt allt, helt ärligt för detta är något jag verkligen kan tänka mig att arbeta med resten av mitt liv. Jag ska FAN få bra på högskoleprovet! Och jag vet inte hur många det är som läser min blogg som fortfarande går gymnasiet men HITTA ork, säger jag bara. Gör allt ni kan för att få bra slutbetyg! Det är så himla lätt att bara vara i gymnasiet och flyta med liksom. Men ofta tänker man inte på att självklart finns det ett liv efter och det livet är inte särskilt lätt. På den mest "lättaste" utbildningen kan det vara skyhöga poäng för att komma in. Hitta ork. Jag hittade inte ork och fick inte de betygen jag önskar idag att jag hade fått.

Annars idag....i förmiddags när jag fick dåliga nyheter kunde jag inte stanna kvar i huset. Jag tog pendeln in till stan för att köpa lite behövande grejer, så som lite toa-artiklar osv. Det finns iofs en Ica vid mig men jag ville vara borta lite längre. Hittade dock inte en enda Ica i stan....blev helt paff. Det finns självklart men jag tog mig inte tid att leta. Jag ville bara att den skulle vara precis DÄR! Jag tog pendeln tillbaka och tog Ican som låg precis vid mig. Sen gick jag hem. Det var osmart. Mina lår HELT RÖDA och tro mig, HELT GENOMFRYSNA. Usch. Då kröp jag ner i sängen med min chipspåse som jag köpt.

När jag skulle hämta ungarna fick jag ta bilen. Det var skoj. Jag gillar att köra bil, känner mig på något sätt fri då. Vad kan det bero på? Någon annan som känner så?

Och jag har en fråga: tycker ni det är jobbigt när jag skriver långa inlägg eller tycker ni jag ska skriva kortare och flera kanske? Mer bilder? Mer musik? Let me know, skriver bara på men alltid kul med "önskningar".

Ska nog sova, eller kanske ska kolla lite på SYTYCD...hrm. FÖRRESTEN, Lisa och Becca, kollat på nya HIMYM? Hihihi, i love barney!

Kommentarer
Postat av: L

suits vs girls! himym is soooooo funny :)

och jag vill ha allt, långa, korta, bilder bilder bilder, du kan ha song of the day? eller quote of the day ihop med en bild? jaa :) all of the above.

love you,

2010-01-13 @ 23:11:09
Postat av: B

Jag blir gaaaalen!! Måste få veta vem mamman är!! Bara du skriver nåt så e jag nöjd :)

2010-01-15 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0