Klar!

Nu har jag kommit tillbaka från att ha skrivit in mig på skolan. Det gick fort, måste jag säga. RIKTIGT fort. Jag gav mina intyg till mannen i receptionen, fick en stämpel och därmed var jag färdig. Gött, tänkte jag! Nu väntar jag bara på ett mejl från antagnings"mannen" och papper från csn. Wie, jag är väldigt glad för detta, spänd också! Förväntade mig nog ingenting när jag kom till universitetsområdet för jag tror jag bara hade blivit väldigt rädd då. Känns så skrämmande med universitet, jag är inte så stor ännu, haha. Det var grymt stort och mycket folk överallt, folk som ser sådär "universitets-coola" ut. Haha, jag får väl också bli universitets-cool nu?! Hur blir man det?! Tips, någon?

Nog om detta, återkommer när jag har mer info!


Kommentarer
Postat av: C

Man kan nog inte blir universitetssnygg i sthlm i alla fall. Göteborg möööjligtvis....



C

2010-01-25 @ 22:19:51
URL: http://gettingrealwithc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0