Imorgon!

Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm. Det känns konstigt men ändå skönt på något sätt. Jag längtar till att komma tillbaka i rutiner och framförallt i vardagen. Hatar att gå runt och känna mig rastlös och ännu mer att bo i en resväska. Tro mig inte fel, det är helt underbart att vara hemma och att träffa alla men jag har ju liksom ett liv där nu också. Hela mitt liv är där, faktiskt för det är där jag har alla mina grejer och det är där jag lever min vardag. Det enda som saknas är min familj och mina vänner, men jag har ju turen att vara så himla nära. Jag kan vara hemma på tre timmar om jag skulle vilja och likadant för alla här.

Det kommer dock bli märkligt när jag åker till Göteborg nästa gång för då kommer jag inte komma "hem", hemmet där jag flyttade ifrån, dvs. Mamma ska flytta till en ny lägenhet och jag bor ju självklart där när jag kommer hit men det är ändå på något sätt inte mitt...jag får helt enkelt fixa mig en egen lya när jag flyttar tillbaka, om jag nu gör det. Det får tiden avgöra.


Skriver nog ett kort inlägg imorgon innan jag åker, men allt som allt har det varit en helt fantastisk tid här hemma. Konstigt nog gillade jag julafton i år, nyår var underbart och jag träffade alla som jag ville träffa!

So long, see you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0