Helg med SÄR!

Nu har jag tid att skriva om helgen, hoppas ni också har tid för det kan nog bli ett lite längre inlägg.

Åkte in till centralen för att möta upp Sarah på torsdagkväll, tåget var en halvtimme sent så jag tog mig en pommes under tiden jag väntade. När tåget väl kom möttes vi med en STOR kram! Jag var glad att se henne, på något konstigt sätt kändes det som om vi inte setts på gööörlänge men det var ju knappt 3 veckor sen. Inte mycket alls! Vi somnade nästan med en gång vi kom tillbaka för jag skulle ju upp tidigt dagen efter och lämna barnen och Sarah var ganska trött efter resan.

Fredag morgon gick jag upp som vanligt och lämnade ungarna, gjorde mina "sysslor" och gick sen o väckte Sarah. Vi åkte till Kista, som hon så hemskt ville :D och käkade lunch, myyycket gott! Där gick vi också runt i affärer och handlade även lite! Tiden går så fort när man har kul, så direkt efter Kista åkte vi tillbaka till mig och började smått göra oss i ordning för kvällen. Vi hade bestämt oss att gå ut på fredagen, och först skulle vi till Högdalen för lite förkrök. Det var mycket trevligt så vi stannade där hela kvällen. Utekvällen fick bli uppskjuten helt enkelt.

Lördag......liiiite trötta var vi så vi hamnade i sängen hela dan. Fy på oss, men kom igen. Det är faktiskt inte så att Sarah behöver se turistgrejer VARJE gång hon är här. Det är nog mer att vi umgås när hon är här och det tycker jag är bra. Vi behöver inte göra massa saker, vi kan bara vara med varandra! Efter chips, ostbågar och lite tv var vi någotlunda pigga igen! Utekvällen var ett faktum. Jag slog lite på knapparna på telefonen och vips, så hade vi sällskap ut också! Mycket trevligt. Vi träffade Simona, Elina och Simonas arbetskamrat ute på Söderhof och där satt vi o tjötade. Det är som ett stort Victoria, för dom som inte vet vad Söderhof är och som bor i Göteborg. Det stängde 01 och pendeln går inte lika ofta på natten så vi var helt okej, båda två, med att åka hem. Vi var dessutom ganska trötta och tyckte att det kan vara skönt att sova lite!

Söndag! Vaknde mycket sent och nästan direkt tog vi på oss och Sarah packade sin väska. Vi drog in till centralen, käkade lite, träffade lite kändisar :D och sa sedan farväl vid tåget och resan avslutades också med en STOR kram!

Det har varit hur kul som helst att ha haft Sarah här, LOVE IT! Det är så himla annorlunda när någon är här, känner mig som mig själv igen! Var så skönt att bara tjöta, skratta och le, snacka skit var inte heller fel. Är ju inte så hipp på skvallret längre :D Haha, nejdå! Men det är bara skönt att ha någon nära. TACK Sarah, för att du ville komma till mig! :)

Jag har inte skrivit med alls många detaljer i texten för det är för jobbigt och dom hör till mig och Sarah, så ni som tror att "guud vad tråkigt, dom gör ju knappt något" så tror ni fel :)

Hrm, får se till att fixa lite bilder till bloggen nu, börjar se lite tomt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0