hel och ren och framme!

Nu är jag framme, gott folk! Resan gick strålande på 1 och en halv film. 3 timmar känns ändå inte som så lång tid men har man varken dator, ipod eller har förmågan att kunna sova på ett tåg känns det vääääldigt långt, tycker synd om dom.  Men jag var smart och fixade fram två filmer så resan kändes minikort, var dock helt slut när jag kom fram. Helt utmattad. Pratade lite med familjen när jag kom och tog mig sedan en dusch och nu sitter jag här i pjamas och funderar på om jag ska sätta på ett weeds-avsnitt men tveksamt om jag ens kommer hålla ögonen öppna i 5 minuter till, så trött är jag. Faaaast, skulle ju vilja se paradise hotel som börjar 22.........åååååh, vad jag har det jobbigt! Haha.

Satte på alarmet på mobilen för första gången sen 21 december, imorn är det tillbaka till verkligheten. Nu ska jag börjar blogga på riktigt igen, så håll i hatten!


Over and out

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0