Gööööteborg!

Hej och hå allihopa! Om ni läst innan så vet ni ju att jag var hos Ilona förut idag, vi hade det väldigt mys, eller ja, jag hade! Haha, hon sprang runt o städade sitt rum medans jag låg i sängen och kollade på film! :D Hihi. Hennes pojkvän från Holland kom nämligen idag och ska stanna i helgen så hon fick städfnatt! :)

Efter det stack jag och hämtade ungar och lagade sedan falukorv och makaroner till dom. Bästa barnmaten ever! Haha, föräldrarna skulle iväg så vi satt o målade och hade det vara mysigt! Gillar när jag är ensam med barnen, de blir så annorlunda då! Inte så "mammig-och-pappiga". Det var mysigt.

Sedan fick jag reda på att jag är HELledig imorgon och även hela helgen ut så va fan, tänkte jag, då drar jag ju såklart hem till Götet! Varför ska jag sitta här o ruttna när jag kan vara med mina älskade?! :) Hade inget för mig så jag drog in till stan för att köpa biljetten, det vart en mycket dum ide då jag kunde gjort det via datorn hemma och sluppit iskallt väder, stå o vänta på ett pendeltåg i EN OCH EN HALVTIMMA(!!!) och inte nog med det fick vi stå som inte bara packade sillar utan packade makrillar! Det var inte kul. Jag vill inte vara elak, men vissa tar verkligen inte hand om sin hygien! :( Det är inte snällt mot andra, FAKTISKT!

Jaja, ska vara i extra god tid imorgon ifall pendeltågen fortfarande är cpiga. Mitt tåg till Göteborg går klockan 08 så är vid nisse runt 11 :) it's gonna be ledgen-wait for it-daaaaary! Göteborg, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0