8 januari

Idag är en väldigt speciell dag, för det är inte bara dagen då temperaturen stod på -14 utan det är också dagen då Sarah, min underbara och väldigt speciella vän fyller 20 år! Jag önskar verkligen att din dag blir TOPPEN och att du inte dyker för mycket. Det gör man bara utanför Göteborgs gränser, hihi.

Vet inte hur jag ska förklara hur mycket du verkligen betyder för mig, du finns alltid där för mig, även om jag bor 50 mil ifrån dig. Du kommer till mig i ur och skur. JAG ÄLSKAR DIG! Hoppas du vet det!

Idag är bara början på något nytt, och tänk så här: Om lika många år är du 40 bast, din tant :D hahaha!



GRAAAAAATTIS älskling! (och glöm inte listan jag gav till dig, som sagt, stor fest imorgon!) HAHAHAHAHA, fy fan vad rolig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0