26 Januari!

Herre vad tiden går fort, tycker ni inte det? Snart är det ju försjutton februari!! Hela min morgon har bestått utav att städa hela huset, mina städdagar är tisdag och torsdag. Tisdag är värst för då har hela helgen gått och jag skojar inte, det ser ut som FAN! Men det gick bra ändå, på torsdag blir det inte lika jobbigt iallafall!

Nu ska jag strax promenera bort till Ilona, vi ska se på film, up in the air och göra en speciell "lunch-macka". Ilona är bäst på att göra mackor :D Jag gillar! Haha.

Och något annat, fick ett mejl från SU igår och jag är numera en student på Stockholms universitetet! KUL! Jag är skitglad! Nu väntar jag bara till v.13 så jag kan få börja skolan!

Kollade även lite random på tågbiljetter hem till Göteborg, ska inte åka än på ett tag men alltid bra att vara i god tid då de är så mycket billigare då! Funderar på att komma nångång i början på mars, innan jag börjar skolan dvs. Tror det verkar som en bra ide. Då får jag ju se mammas nya lägenhet också!

Vilket virrigt inlägg det blev...jaja. nu får jag ta på mig lite mer kläder, grymt kallt idag! -13!! För bara några dagar sedan var det 0 gradigt...sjuka skillnader!

Kommentarer
Postat av: B

Kom, kom kom!!! Då kan du ju vara med på släktgrejen också :) puss på dig!

2010-01-26 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0