Ursäkta!

Hej!
Först vill jag säga förlåt att jag inte uppdaterar, någonting faktiskt. Hoppas ni klarat er! Haha. Anledningen är att jag knappt suttit vid datorn alls, den minsta Anna är sjuk och jag har varit hemma med henne hela veckan. Sen efter "jobbet" har jag varit med Ilona och sen har jag gjort andra saker. Ska försöka komma igång bättre nu.

Kollar på Pongo och de 101 dalmatinerna nu, och faktiskt sett de mesta disneyklassiker denna veckan och jag ÄLSKAR dom! Som igår kollade vi på Aristocats, HUR GRYM ÄR INTE DEN DÅ? Haha. Man får barndomsminnen nästan!

Annars har inte mycket hänt, fick reda på igår att jag är 3% invalid. Haha, men till den historian en annan gång.

Ni får väl kolla in o se om det hänt något mer under dagen!

Puss.

Kommentarer
Postat av: B

älskar också disneyfilmer!!! du måste se oliver och gänget!! såååå bra! puss på dig

2010-02-07 @ 09:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0