Update Gbg!

HEJ!

Jag är så glad! Även om det är blött och vatten överallt så är jag glad, jag är hemma! Igår myste jag med mami och Lisa, vi åt ostbricka och naturgodis och pratade minnen. Det var underbart! Under dagen var jag, Lisa och min kusin Sofia i Allum och köpte lite kläder till skitungen själv, Lisa som ska till Thailand med jobbet......avis? NEJ!

Är ganska arg på mig själv för att jag lät mig vakna NU, klockan är liksom 8 !!! Va fan?! Och somna om är inte något att ens tänka på....tror jag ska gå o laga en stor och god frukost till mami! Snäll dotter! :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: B

Så du var inte hemma hos mig och hade film frukost då!!?? :(

2010-02-27 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0