Tummen upp!!

Woho, fick en tågbiljett! Dock inte den jag ville ha men strunt samma, hem kommer jag ju.

Något som jag också vill dela med mig är att jag förstår att alla som jobbar inom kollektivtrafiken gör sitt bästa och allt de kan för att göra det bästa för oss. Ibland kanske det inte är nog för det blir kraftiga förseningar, folk blir upprörda osv osv osv...MEN här ska ni höra: jag skulle ta bussen ifrån pendeln upp till mig och bussen var redan 10 min sen, men det var för att en annan buss blockade hela vägen så den kom inte förbi. När den väl kom fram till mig öppnar han dörrarna och säger "jag tar stora vägen till Sollentuna" (bussen åker småvägar egentligen för att komma till mig) Jag svarade "Jaha, okej och varför då?" DÅ SVARAR JÄVELN "jag hinner inte" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH FUCKING SKOJAR DU MED MIG????? Hur i helvete kan en busschafför säga att han ska ta en HELT annan väg till ändhållplatsen bara för att han inte hinner alla andra hållplatser??? Asså, det var det värsta jag hört i hela mitt liv! Jag blev så paff så jag bara gick av bussen och få börja traska. När jag var halvvägs hem och gick förbi hållplatser som bussen egentligen skulle gått förbi stod det folk där och jag fick förklara att bussen inte skulle komma....och sen blev jag så himla arg på mig själv för att jag inte skällde skiten ur honom. Och varför är det alltid så att man kommer på så KLOCKRENA saker att säga typ en halvtimme efter att man skulle sagt dom? Det stör jag mig EXTREMT på!


Men iallafall, TUMMEN UPP för jag kommer hem imorgon!!! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0