Tisdag!

Helgen med C kunde inte varit bättre, det var helt otroligt att ha henne här. Tråkigt att det blev som det blev när hon skulle åka hem, med tågen o allt men jag klagar absolut inte för hon fick stanna en natt till! :)
Det är inte heller bara SJ som fuckar, utan kollektivtraiken är ett rent helvete...jag hoppas att det ska bli liiiite bättre tills torsdag för då har jag planerat att åka hem...och om inte så får jag väl ta en buss. Jag vill hem nu, krama min mami!!

Och igår åkte jag på oturen att få magsjukan :( riktigt segt faktiskt...men idag är det mycket bättre, sov hela natten. Nu är jag bara seg och hängig typ...

inte ett jättekul inlägg men skriver mer när jag har nåt kul att säga, ni får helt enkelt staaay tuned :)

Kommentarer
Postat av: ellie

vilket tåg tänkte du ta på torsdagen? Jag ska nämligen ned till Bollebygd då och byter i Sthlm, hade vart lite kul om det var samma tåg :)

2010-02-23 @ 16:09:12
URL: http://imtalentedwithreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0