Måndag!

Måndag och jag är tillbaka i Stockholm efter en sjukt bra och mysig helg i Göteborg. Åkte ju som sagt tidigt på fredagens morgon och kom fram 3 timmar senare till ett väldigt isigt Göteborg, inte sjutton brydde jag mig om det utan jag var bara glad över att vara hemma! Under helgen spenderade jag mycket tid för vänner och är förvånad över hur mycket jag faktiskt hann med. Hjälpte mamma att flytta ner mina saker, dvs de jag har kvar hemma, ner till källaren i den nya lägenheten. Var ute med C och även några andra, tog i kapp med Moa, fick skjuts av älskade kusinen till centralen, två familjemiddagar och mycket mer. Denna helgen har varit den bästa som jag "besökt" Göteborg. Nästa gång blir om ca en månad!

Idag fick jag mina csn-papper så de ska jag fylla i strax och sedan skicka iväg, shit det börjar närma sig nu! WIE! Idag är jag även hemma med Anna, hon har feber och är lite krasslig så inget dagis för henne. Hon ligger just nu o sover! Hon somnade på två! Haha.

Inget mer att rapportera just nu, något ni vill veta mer om eller så, är det bara att hojta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0