Lördag!

Igår hade ju jag o Ilona maraton, men hrm, det blev inte så mycket maraton då min feber satte igång och jag somnade efter 5 minuter på första avsnitten :( Tyckte jättesynd om Ilona men när jag vaknade till hade hon också somnat...haha. Vi båda var helt slut, men det var mysigt ändå!

När vi vaknade runt 11 så åkte vi till henne, vi skulle ju hjälpa till på barnkalas men här är det snöstorm (kalaset skulle vara ute på isen, skridsko-kalas) så kalaset var hemma istället. Hjälpa lite där och sen körde vi ett av barnen till ett annat kalas. Hel stelfrusen efter promenaden hem tog jag mig en LÅNG och VARM dusch!

Hur var eran fredag? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Wrangsten

NÄJE inte feber! min sög riktigt hårt. infekterad fot och penicilin. hallå vi måste bli friska nu! the big wednesday is coming up.

get well babe!

love

2010-02-13 @ 23:56:15
URL: http://loveingothenburg.blogg.se/
Postat av: Caroline Wrangsten

NÄJE inte feber! min sög riktigt hårt. infekterad fot och penicilin. hallå vi måste bli friska nu! the big wednesday is coming up.

get well babe!

love

2010-02-13 @ 23:56:48
URL: http://gettingrealwithc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0