Kalas!

Kommer ni ihåg när Ilona fyllde år, det var för ungefär 2 veckor sedan skulle jag tro. Då var vi ute på restaurang och här fick jag en bild av Ilona. Jag är KRITVIT, men jag skyller lite på blixten och sen är det ju faktiskt vinter så HALLÅÅÅ! :) Det var en mycket trevlig kväll! Det är jag, Beth från London, Ilonas vän från Holland som jag tyvärr tappat namnet på just nu, återkommer :) sen har vi b-daybarnet Ilona och sen Evelyn som är svensk fast också belgisk :) Och något som gör mig väldigt ledsen är att Ilona åker till Holland imorgon för "ski-vacation" och kommer inte tillbaka förrän 28 (!!) februari :( det kommer bli konstigt att inte se henne på över en vecka med tanke på att jag är med henne varenda dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0