Hej hej hallå!

Idag har jag o Pernilla spenderat hela dagen på IKEA, där kollade vi runt på soffor, skrivbord och en hel bunt andra saker som hon ska ha till sitt nya kontor som hon ska starta. Där åt vi också lunch, riktigt gott! En ceasarsallad blev det för min del, smaskis! Sedan åkte vi till posten där Pernilla hade beställt ett "jack-ställ" till mig där jag kan hänga min jacka på och sedan en helfigursspegel! Väldigt snällt, tyckte jag! :) Åkte sedan o hämtade barnen och dom var på otroligt bra humör och det får även mig att bli på bra humör så nu går jag omkring o småsjunger för mig själv. Gillar att vara glad, någon annan som håller med mig?! Haha. Något som också gör mig GRYMT GLAD är att C kommer imorgon! Hur sjukt bra är inte det? Jag är nästan hyyyper!

Har också lite saker att berätta för er, de flesta vet men jag kan ju berätta ännu en gång. Helgen den 29 maj kommer jag hem, för gott! Och jag ska TYVÄRR ej börja skolan här. Det var jag faktiskt ledsen för, för jag ville verkligen gå den kursen, verkade så himla intressant och även bra för mig i senare studier, men schemat var käpprätt åt helvete. Gick i nte alls. Tråkigt! Istället ska jag köpa mig en gymkort och ska tamigfan jobba inför beach10 :D HAHA!

 

fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0