Godmorgon!

Idag ska jag träffa en kille och kolla på en iphone. Det ska bli kul, ska dock ta med mig Ilona, man vet inte vad det finns för typer där ute. Läskigt. Jag ska kolla in den om den är "fin" och ej repig och sånt där. Jag vill väldigt gärna ha en ny telefon då min fuckar ur GANSKA ofta och knapparna vill inte heller arbeta med mig. Det tycker jag är tråkigt. Så varför inte köra på en iphone, alla andra har ju en....hrm.

Nåväl, har idag också konstaterat att jag har ont i halsen. Ska försöka tänka bort detta och MOTSTÅ allt som har med ordet "sjuk" att göra. Känner inte att jag varken vill eller har lust att vara sjuk lust nu FÖR DET ÄR BARA EN VECKA KVAR TILLS C KOMMER! WOOHOO!


ps. det snöar här IGEN. döda mig nu. ds.

Kommentarer
Postat av: C

Du är jättefrisk. JÄTTEFRISK. Tänk det. FRISK SOM.....FISKEN.

2010-02-10 @ 20:38:41
URL: http://gettingrealwithc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0