Godmorgon!

Idag känner jag mig pigg och kry! Tur det! Orkar inte vara sjuk, så himla jobbigt! Idag ska jag iallafall ta mig in till stan och boka en biljett till Göteborg, om det blir tåg eller buss vet jag tyvärr inte än. MEN, jag hoppas det blir tåg, inte bara för att det går så himla mycket fortare utan för att Ellinor ska tydligen också åka tåg från Stockholm imorgon så jag hoppas vi kommer på samma. Sällskap är aldrig fel!! Så, snäll håll tummarna och cross your fingers och allt det där för att få mer tur! JAG VILL ÅKA TÅG!


Har en väldigt konstig känsla i kroppen, är så himla glad för att jag ska åka hem och träffa alla. Speciellt mamma, saknar henne så det gör ont i mig. Men sen har jag en annan känsla, en som gör att jag vill gråta. Hahaha, helt mysko, va fan. Konstiga mig. Nu ska jag iallafall till bussen! HÅLL TUMMARNA NU! Uppdaterar er när jag är tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0