Bio

Hej hopp! Tänkte berätta lite om vad som har hänt hittils :) Igår, tordag, vaknade vi lagom i tid, runt 10 kanske och gick upp o åt havregrynsgröt till frukost, som jag gör varje morgon. Sedan klädde vi på oss och åkte in till stan. Strosade runt lite i affärer och insåg att "fan, vi är ju hungriga igen". Gick in på ett väldigt trevligt cafe och åt lunch. Carro åt en pastasallad och jag åt en SVINGOD pastarätt med kyckling. Där satt vi o tjötade och såg även Jonas Björkman, blev ganska paff! Tennistjejerna ser en idol, en legend! Sjukt! Vi åkte även tillbaka till Hagsätra till Elina och Simona för hon glömde sina vantar dagen innan. På tunnelbanan såg vi även Grynet! :) Tillbaka till stan för att möta upp Tommy, vi gick på bio. Farsan blev det, och hahahah, den var riktigt rolig! Mysig film! Efter bion gick vi faktiskt runt lite i stan, till Stureplan som jag inte vart på mer än en gång sen jag kom hit, haha, gillar inte det stället. Åkte tillbaka till mitt enkla boende och började kolla på New Moon på datorn men den buffrade sig och hade så vi nanade istället! Helt enkelt en mycket bra dag!

Nu ska jag strax väcka Carro för det är dags att gå upp. Vi ska in till stan och greja lite och sen iväg på en middag! Ingen vila här inte :)

Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: C

already miss you, fuckhead :)

2010-02-22 @ 21:53:39
URL: http://gettingrealwithc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0