2 dagar!!

Holy fuck, nu är det bara två dagar tills C kommer! Gud vad jag inte kan fatta det! Jag saknar verkligen henne och nu är det "första" gången hon kommer till mig, första gången för henne att se hur jag lever och hur jag bor. Love it! Jag längtar verkligen! Vi har redan några planer och jag tror att hennes visit kommer bli FAB!

Måndag annars, mina tankar virrar runt som bare den och jag är trött konstant för jag tänker så himla mycket. Och längtar för den delen också. När jag har bestämt mig för en sak då vill jag att det ska hända NU, men det är ju inte alltid saker kan hända på studs! Att längta kan vara riktigt utmattande faktiskt...

Men trevlig måndag på er!

Kommentarer
Postat av: C

Utmattande är bara förnamnet.

IT IS IS GOING TO BE FAB!

2010-02-15 @ 11:45:53
URL: http://gettingrealwithc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0