Tjoho!

Idag är det lördag och jag är ledig, skönt! Jag har varit i Kista och sa upp mitt gymkort där, hade ännu inte betalat och det var massa strul när jag skulle skriva in mig, så de sa att jag skulle komma tillbaka. Under dagarna fick jag tänka lite på om jag verkligen ville gymma där, först var de inte så trevliga (kanske var jag som hade en dålig dag, meeen...) och sedan tyckte jag att det var lite för dyrt, så idag som sagt gick jag o sa upp det. Och imorgon eller på tisdag ska jag gå till Friskis och Svettis och SATS och kolla in deras priser och lokaler. På måndag har jag ju min "play-date" haha! Idag, iallafall har jag gjort det och sedan fixade jag mitt SL-kort (buss-kort). För jag fick tydligen inte det reducerat så det gjorde jag förut också.

Igår på kvällen tog jag bussen ner till centrum och köpte mig en redig påse godis :) Det tyckte jag att jag var värd med tanke på att jag är sjuk osv. Kollade lite på Idol, slumrade lite och kollade sedan lite till på Idol. PAAAAARTY! haha.

Vilka var på trädgårn igår då? :D haha

Pratade med mamma på skype imorse och Rut blev helt galen, hon stirrade in i datorn när jag ropade hennes namn och sen kollade hon bakom datorn för att se om jag var där, aaaaaaaaaaaaw! MIN CP BEBIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0