Söndag!

Nu vet jag några som läser min blogg iallafall och det är kul :) Resten förblir anonyma och mystiska, hehe. Och en sak som egentligen är helt ointressant men som jag måste säga; jag har aldrig använt min ipod så mycket som jag gör nu och har därmed blivit lite småtrött på min musik som jag har. Därför, kan ni inte bara slänga ut lite artister, låtar eller album? Allt funkar, och jag är villig att prova allt :D GIVE ME :D!

Denna låten spelades senast, mmm, bra!

Jason Mraz ft. James Morrison - Details in the fabric


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahah konstigt, jag använder också min iPod sjukt mkt mer här än annars!



BRITNEY SPEARS! hahaha ne men serri, hon är asbra!

gossip girl soundtrack, christina augilera, veronica maggio...

2009-10-25 @ 13:52:30
URL: http://annieee.blogg.se/livinginjersey
Postat av: Ida

Himla konstigt det där med ipoden...?! :D

2009-10-25 @ 15:47:53
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/
Postat av: L

jag kommer SNART!!

2009-10-26 @ 19:46:41
Postat av: B

Someone still loves you Boris Yeltsin, Company of Thieves, Girl Talk Puss på dig

2009-10-26 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0