Jag vill kunna säga...

...att idag har jag o C varit ute och tagit kort, jag vill kunna säga att nu har jag varit hos Boo och kollat på världens kiss-ass film och druckit te, jag vill kunna säga att jag ska äta thai med Sarah, jag vill kunna säga att sedan kröp jag upp i soffan och värmde mig hos mamma. Jag vill kunna säga mycket....

Jag saknar mitt. Jag saknar mina vänner. Jag saknar min familj. Och konstigt nog saknar jag vovvarna.

Jag var ute förut för solen lös och det var underbart väder, jag tänkte passa på att ta lite kort, men det gick inte. Det blev inte bra, hade inte känslan i mig. Jag måste komma in i ett bra mood nu, tror jag.


Kommentarer
Postat av: L

min älskade älskade lillasyster! blicka framåt - tänk på vad som kommer hända. snart är sarah hos dig, strax efter är jag där. du vet, med avstånd växer kärlek o hur löjligt det än låter så känner jag hur vi kommer närmre varandra för varje dag som går. jag saknar dig så det gör ont ibland, men bara att veta att snart snart snart studsar jag av planet o får en bamsekram gör att jag blir glad. hang in there min finaste.

jag älskar dig,



2009-10-29 @ 16:54:11
Postat av: Mami

Min unge, det känns som jag vill komma och krama om dej NU MED EN GÅNG....Du har så mycket att se fram emot. Alla kommer att komma och hälsa på dej, jag också och jättesnart är det jul och då kommer du ju till Götet, jag och vovvarna saknar dej jätte jätte jätte jätte jätte mycket du min finaste unge! Se framåt på alla bra saker som skall hända. Puss puss min bebis, JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLA!

2009-10-29 @ 17:30:57
Postat av: Anna

det är bra att sakna lite ibland.. tror iallafall jag. måste bara tipsa dig om en SJUKT bra låt, för minns att du bad om det här för ett tag sen.



Greg Laswell - Comes and Goes (In Waves)



no words för den.

2009-10-29 @ 18:59:47
Postat av: Angelica

kommer skriva som malin skrev till mig när jag kände likadant, what dosn't kill you makes you stronger!



kanske klysha, men fan vad mycket bättre iallafall jag mådde efter det!



du är asgrym som gör det här och snart kommer det bli mycket bättre igen, jag lovar! om inte så kommer sarah snart och äter thai med dig! haha <3

2009-10-29 @ 22:12:26
URL: http://annieee.blogg.se/livinginjersey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0