Jag är här nu.

Dagen började med att mamma väckte mig, åt lite frulle och sen pacakde bilen till max. Proppfull blev den iallafalll, FAN VAD SKIT MAN SAMLAR PÅ SIG! Skor, kläder, toagrejer, väskor, jaa, hela mitt rum praktiskt taget. Hela veckan har det varit strålande solsken och idag, just idag när jag o mamma ska åka 50 mil ska det regna, snöa, regnsnöa, helt kaos. Vi klarade oss upp iallafall och det var tur det. Några kissepauser, godispauser och förarebyte blev det på vägen och det gick strålande. Kom upp, mamma fick hälsa på Pernilla, de andra var tyvärr inte hemma...tog en kaffe och hjälpte mig inte med alla mina saker. Vi sa hejdå ganska fort för att liksom inte göra det jobbigare än det redan skulle bli. Trodde inte att det skulle bli så jobbigt för jag har liksom knappt ens varit nervös för att åka hit. Lite tårar...blä.

Nu, under min korta tid jag varit här har vi hunnit hämta barnen på dagis, handlat mat, ätit middag, (thai, mums:)) och nu sitter jag i köket och skriver. Det känns bra, mycket konstigt dock men bra. Alla är supersnälla och barnen är görsöta och snälla men lite blyga. Känns så konstigt att inte vara hemma liksom, och att jag dessutom är så långt hemifrån. Detta blir bra, lite småjobbigt i början innan man hunnit anpassa sig och fixat på sitt rum, men det blir bra. Man måste ju ge det en chans, annars vet man aldrig hur det kan bli.

Ikväll blir det väl att kolla på Idol, och förmodligen lägga sig tidigt, är helt slut. Mycket att ta in på en dag. Och imorgon ska ett barn iväg på kalas, ett ska på dansträning och så ska det handlas mat igen, full rulle här, haha. Jag hänger med överallt, lika bra att se hur allt är med en gång. Jag ska nog t.o.m ställa klockan så jag inte sover igenom hela dagen, haha.

Så, till alla, jag har det bra :) Och till min älskade mamma, TACK för att du körde mig upp, helt fantastisk är du! Jag älskar dig!

Hörs när mera har hänt som är värt att skriva! Puss

Kommentarer
Postat av: L

"this will be a good thing........ i think"



2009-10-17 @ 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0