Inget Idol ikväll...

Det var något fel på boxern på tvn i mitt rum så ingen tv...alltså ingen Idol. Oh no, världen går under :( Kollade istället på nya Grey's och sen The City så kvällen har inte varit helt dålig...hehe. Jag ska faktiskt sova nu, är helt slut verkligen. Hoppas alla mina älskade har det bra och jag antar att de flesta är på Trädgårn och super...suck, goda tider! haha.

God Natt...ska försöka de närmaste dagarna att ta lite kort också...typ på mitt rum o så...och såklart andra bilder, har mitt stativ i högsta hugg och självklart kameran likaså. Lite höstbilder kanske...så himla vackra träd nu, helt gularödagröna. Så tråkigt med bara text, text, text.

Här får ni en sneek-peek på mitt rum, har redan satt upp lite foton så det ska kännas lite som hemma. Kameran på dator är ju grymt bra, som ni ser men don't worry. Det kommer bättre.


Kommentarer
Postat av: Angelica

shit, nice rum! haha mitt känndes plötsligt väldigt fjuttigt...

2009-10-17 @ 11:21:47
URL: http://annieee.blogg.se/livinginjersey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0