Ih, kolla vad jag hittade!

Booooooo!

 

Idag är det söndag, och två av barnen ska på kalas. Jag kommer inte ihåg att jag gick på såhär många kalas, jag var väl antagligen mobbad då, höhö. Igår var det ett kalas också, hur hinner man med? Det ska köpas present, ungen ska skickas iväg och två timmar senare kommer den hem igen. Vilken förälder vill ha kalas, förresten? 30 ungar som springer runt i ens hem (Ja, 30!! De måste bjuda alla i klassen) Och så här håller det på några helger framåt. Helt galet, enligt mig.
Imorgon är det måndag och då kan man säga att allt börjar på riktigt. Läskigt, kul och spännande. Senare idag ska jag ner till Ica och köpa lite smågrejer till mig själv, sånt jag märkte att man verkligen behöver men som man tror alltid finns, som tops (!!!), bomullspads, aceton, och sen lite smågott till mig :D hehehe. Godis och chips kanske :) Man är ju bara människa :D

Hörs nog senare ikväll, puss så länge

Kommentarer
Postat av: L

älsklingsidis !

hääärlig bild, jag minns när vi tog den :)

fnit rum har du också...., så stort !

jag saknar dig , men du ser ut att ha det bra :)

love you !

2009-10-18 @ 12:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0