Halllloo!

Idag var min första dag...det har gått bra. Som jag sa igår var ett av barnen sjuka och på något vis så blev det att alla barnen var hemma, så man kan säga att idag har jag jobbat "heldag". Var också ensam med dom för första gången idag, två gånger dessutom :) Det gick bra och dom är nästan översnälla. Vi satt och pärlade pärlplattor, målade med vattenfärger och kollade på Djungelboken som jag förövrigt kommit på är den bästa filmen! Har inte sett den på år och dar men den är ju grym! Ska börja kolla på Disneyfilmer istället :D

Om en stund är det middag och sen ska jag faktiskt ta mig ut en sväng, har inte varit ute på hela dan och känner att luft är något jag behöver nu. Ska ta en promenad med min ipod ner till Centrum, har inte gått ner dit själv någon gång men det är väl på tiden att jag gör det. Det tar en kvart ungefär...kanske 20 eftersom det är första gången jag går, kanske går vilse, vad vet jag! :) Hehe, nejdå! Någon kan väl höra av sig ikväll till mig om ni inte ser någon livstecken av mig :D Hahaha!

Tjing tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0