Chirre utan dirre...

...går ju egentligen inte men va fan, endast för denna gången då! Gud vad gott det är med chips när man inte ätit det på länge, iofs så är det gott annars också men ja, ni förstår? Till andra, lite mer intressantare (?) saker; Ett av barnen har blivit magsjuk :O så det blir inget dagis för två av dom imorgon, (det andra kräktes i fredags och vi trodde hon blev magsjuk men det var bara ett kräks...usch...) och med detta sagt så får jag sovmorgon imorgon! PÅ MIN FÖRSTA DAG! :) Wie, vad glad man blir! Men får då ingen ledig tid under dagen utan är med hela tiden, och sedan ledig på kvällen, men jag menar, jag är ju här, och detta är ju bara min prov-vecka innan vi kommit in i rutinerna så det är lugnt. Det som gör mig lite nervig dock är att jag oftast ALLTID (peppar peppar, ta i trä) får vinterkräksjukan och det vill jag INTE ha nu. Känner inte alls för det....vi får se vad som händer helt enkelt.


God Natt på er alla och sov gott :) Miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0