blä.

Idag kändes som om det skulle bli en bra dag...den kan fortfarande bli bättre, klockan är ju bara 13...men...var iallafall i Kista idag, på Kista Galleria, köpte ny mascara, hörlurar och ett gymkort. Vet inte om stockholmarna jag pratade med idag bara hade vaknat på fel sida sängen eller om de bara var stockholmare, jag vet inte, men sjukt dryga jävlar! Usch, goa göteborgare säger jag bara! Tog sedan tunnelbanan in till Centralen där jag skulle köpa ett månadskort. Tjejen i kassan var trevligast idag, du får ett pris, grattis! Jag fick t.o.m välja färg på kortet, det får man minsann inte i Göteborg :) haha. Sedan tog jag pendeltåget tillbaka hem. Nu sitter jag här, lite småhungrig...ska nog gå o fixa mig lite lunch.

Kommentarer
Postat av: L

ida !

man slår sin egna trumma, vill du att det ska vara en bra dag? gör det till en bra dag! fixa dig en lyxlunch, släng dig på golvet o gör lite pilates, studsa ut i naturen o knäpp några bilder!

o tänk på att jag aaaaaaaaaalltid är med dig :)

LOVE you



förresten...., vilken färg valde du då? :)

2009-10-21 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0