ålder....?

Äsch, skriver ändå, ligger ju ändå bara i sängen och slöar! Jag var ju hos Ilona igår och vi kom jättebra överens, skitkul verkligen! Vi har exakt samma musiksmak, gillar samma typer av klubbar och en hel drös med andra saker som nästan alla tjejer gillar; shopping, fika och ogillar killar som grabbar tag i stjärten på krogen (!) hahaha, onödig info men iallafall. Vi planerar på att gå på några konserter nu i höst och kanske någon i vår. Miike Snow spelar i slutet på november på Debaser här i Stockholm MEN det är 20års-gräns....! eh, say what? 20års-gräns???? Vem fan har åldersgräns när det kommer till musik? Jag hajjar verkligen inte det. Vi blev skitsura när vi såg det så vi kanske ska gå på Paramore istället. Hade varit kul o se dom faktiskt.
Skulle ju också hängt med henne idag men som sagt, är sjukis.. :( Så vi bestämde att imorn eller torsdag ska vi hänga och till helgen eller nästa vecka ska vi in till stan och ta ett second-hand maraton! Ska bli kul och intressant och se om jag hittar något.

Imorgon ska hela familjen in till stan och göra lite aktiviteter, jag vet inte riktigt än vad och om jag ska vara med men...jag ska iallafall köpa mig ett par nya skor, stövlar/kängor, vad som. De ska inte läcka in, de ska vara varma och snygga :) Då är dom perfekta för mig. Ville ju egentligen köpa ett par som Lisa har men de var slut i HELA sthlm :( Snacka om att bli ledsen. Jag får gå på ny jakt.

Så, nu är ni lite mer uppdaterade om vad som händer här. Och...idag har jag bara passat den minsta, för de andra var i simhallen. Vi gick på en EXTREMT lång promenad, först till lekplatsen och sen åkte hon i vagnen, hon sov iofs hela vägen så jag gick där med min ipod. Riktigt mysigt :) Sen kollade vi på en prinsessfilm och åt bullar!

Kommentarer
Postat av: L

MYSIGT du o lillpluttan verkar ha haft det idis !

o hon där illona vill jag verkligen träffa NÄR jag kommer ! omgomgomg.

LÄÄÄNGTAR

2009-10-27 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0