What a day!

Idag har varit en mycket bra dag, har hunnit med en hel del måste jag säga. Dagen börjar som vanligt med att jag tar ungarna till dagis, efter det går jag tillbaka och fixar ordning köket efter frukosten (kan ju säga att det ser ut som FULLKOMLIGT FAN) och eftersom det är tisdag idag dammsög jag hela huset och dammade. Efter det åt jag själv frukost, idag blev det en ostmacka med gurka och en skål med havrefras med lite kiwibitar i, mycket gott! Jag tog bussen till pendeln, och mötte där Ilona. Vi drog in till stan för en secondhand-dag typ. Vi hade dock lite svårt att hitta dessa, så nästa vecka ska vi göra ett nytt försök. Iallafall, när vi skulle hitta dessa var vi ute på kungsholmen, söder, åkt tunnelbana till jag vet inte vad. Vi har varit i praktiskt taget hela Stockholm, men det var kul. Komma till nya platser och så. Till slut var vi helt slut så vi tog oss till gamla stan och åt lunch på Taco Bar, mycket smarrigt. Efter det drog vi oss tillbaka, det var dags att hämta ungarna igen.

Och det som jag kommer säga nu kan jag bara inte sluta skratta åt; mamman(Pernilla) åkte iväg för hon skulle till frisören och jag skulle ta hand om barnen medans pappan(Anil) lagade middag. Helt plötsligt frågar Anil mig om jag vill ha en Gin och Tonic. HAHAHA, jag blev helt paff, VERKLIGEN asså! Det var lite småkul att han frågade, att de liksom inte är "rädda" för alkohol och att de liksom fattar att jag dricker och typ aah, är vuxen. Jaja, jag tog en och det var kul! Är GANSKA säker på att detta inlägg kommer få en kommentar av mamma :) hahaha. Nog om det!

Åt sushi till middag också, tycker jag absolut är nämnvärt för DET VAR GOOOTT!

Nu hade jag tänkt ta mig en dusch och sen gotta med min godispåse jag köpte förut, FÖRESTEN, mitt kontokort som jag betalar med i affären funkar i alla affärer FÖRUTOM ICA. HALLÅÅ? Vad hände där liksom? Jag blir så irriterad varje gång jag går in på en ICA, vilket är ganska ofta :) och det inte funkar! GAH! Det funkar ju i alla andra affärer, de säger att det inte funkar för att det är maestro och maestro har ingen kontakt med banken. Jag får väl ta o skaffa mig ett VISAkort. Mammaaaaa, hur gör man det? :) hihihi.

Förlåt för inga bilder just nu men det kommer, don't worry! Ha de

Kommentarer
Postat av: B

Vilken härlig pappa :) Gå till swedbank bara gumman så får du ett... det kostar lite granna men inte så mycket och får du ett så kan du ju handla på nätet. puss på dig

2009-11-18 @ 07:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0