Today

Idag var jag inne i stan o träffade Malin, Anna o några av deras kompisar som är här i några dagar. De ska ikväll gå på en konsert på Berns så jag passade såklart på att se dom! Det var hur mysko som helst o se dom här när jag liksom bor här, men det var huuuur kul som helst! Helt underbart o se ett ansikte man känner igen. Jag har typ slutat kolla på folk när jag åka buss, pendel eller tunnelbana för jag kommer ändå inte se någon jag känner. Nästan så känns det :( Jag ska även ta en fika med dom imorgon innan deras tåg går, så det ska också bli skoj. Något som däremot ska bli helt ******** FANTASTISKT är att SARAH kommer till mig på fredag! Snacka om att jag är helt hyper! Det ska bli jättemysigt och jättekul och allt jätte man kan tänka sig, haha. Så imorgon när jag kommit hem från stan och slutat jobba ska jag bädda hennes säng med nya sängkläder och FRAMFÖRALLT städa mitt rum o toa, det är lite smutsigt....hehe.

Talk soon, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0