Ny vecka!

Det är måndag återigen och en ny vecka har börjat. Lämnade ungarna på dagis och tog mig sedan till gymmet. Känner att jag har ont i min kropp just nu, så därför stannade jag på gymmet en extra halvtimma. Inte fan ska man tillåta ett skov in i kroppen! NO NO! Tillagade mig sedan en god lunch faktiskt, kanske inte den mest näringsrika men whatever. Det blev Keldas spicy soppa tillsammans med nudlar, ett äpple åt jag faktiskt också.

Och en god nyhet! :) Min älskade mamma kanske kommer hit om två veckor OCH vovvarna!!! Förlåt mamma, men jag vet inte vem jag saknar mest, hihihi! Neee då! Jag skojar bara! Då kan jag få köra bil också, snacka om att jag längtar efter att köra bil. Kommer säkert inte komma ihåg hur man gör :( haha.

Hrm, ja. Jag tror inte jag hade så mycket mer på mitt hjärta nu för tillfället, men vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Mami

VA!!!!Självklart saknar du MEJ mest, finns inga tvivel om detta, MEJ, MEJ, MEJ...........

2009-11-30 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0