Måndag!

Tjoho alla!

Jag och Ilona gick till Friskis och Svettis idag o tränade! ASKUL! Fasen vad jag har saknat att träna, och speciellt roligare när man är två, då liksom peppar man varandra och har man bestämt tid, då måste man gå. Då kan man inte skjuta på det. Great! Sprang på bandet i 20 min, "sprang" på en annan maskin i 15 min(vet inte vad den heter men ska undersöka detta, återkommer) och tränade armar, ben och mage med vikter :D Jag är nästan stolt att jag klarade det så bra som jag gjorde med tanke på att detta är första gången jag tränar på kanske.....hrm...ja, länge iallafall :) Heja mig! Jag och Ilona ska gå nu varje dag denna veckan, hurtiga oss!

Något speciellt ni vill veta eller något som ni bara vill att jag ska skriva om, börjar tycka det är lite tråkigt att skriva om min dag, give me inspiration :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mami

Heja dej va du är duktig! Ta det lugnt bara om du ska träna varje dag så du inte blir skadad. Puss älskar dej!

2009-11-09 @ 19:25:55
Postat av: Rut

Åh, jag saknar dej med, jätte, jätte, jätte mycket.

puss, puss, puss

Din Rut

2009-11-09 @ 19:42:51
Postat av: sarah

hahahha aw, Rut har börjat kommentera! :)

2009-11-09 @ 19:57:06
Postat av: C

Jag tycker att du ska skriva om mig :) Skämt osido. Skriv om kärleken! Är Stockholm fullt av kärlek? I deeply doubt it.

2009-11-09 @ 22:05:50
URL: http://loveingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0