Kommentera mera! :)

Jag tycker det är skitkul att ni vill att jag ska uppdatera mera men då får ni faktiskt också kommentera mera :) Ge o ta, vet ni!

Iallafall, igår på eftermiddagen (efter det hade blivit mörkt) åkte jag in till stan och skulle ta lite bilder och kanske t.o.m få med mig en julkapp, men hajjade inte riktigt min mörkerinställning på kameran så BECCA, vill jättegärna ta en skype snart och då givetvis att Matt också är med :) Jag fastnade iallafall på Bengans och det var den enda affär jag gick till, faktiskt. Jag köpte "Håkan Hellström, texter om ett popfenomen". De hade rea på musikböcker så där stod jag ett bra tag och letade runt vilken jag ville ha. Allt från U2 till dylan till Stooges till ja, Obama faktiskt. Vad han nu har med musik vet jag inte riktigt men innan jag visste ordet var jag tvungen att åka tillbaka igen utan någon julkapp som jag hade hoppats på men nu vet jag iallafall vad jag ska köpa till de flesta, (och jag har ju faktiskt inte bråttom men ändå skönt att bli klar med dom). Jag hann innanför dörren och sen drog jag nästan igen, denna gång till Ilona. Hon skulle vara barnvakt och jag kom dit i god tid med att barnen hade gått o lagt sig.

Vi drack te och fanta och åt chips, kollade på sex and the city filmen och även 2 avsnitt av HIMYM. Känns skönt att någon här fattar alla mina"WHAT UP" :D Kom hem runt 12 och gick o la mig ganska direkt men inte en god natts sömn blev det... :( min mobil pep ganska konstant men jag får väl skylla mig själv eftersom jag svarade och så, men det var kul :) haha.

Idag har jag strosat på stan nästan hela dan, åkte in vid halv ett och kom tillbaka vid 17. Mitt bland detta mötte jag upp Ilona för en fika och en tur till Beyond Retro som inte egentligen är min typ av affär men det fanns rätt coola grejer där. Mitt mål med dagen var julklappar, igen ja. Och kom tillbaka med 3 påsar, alla dock till mig själv...hrm, BAD IDA! Jaja, får ta itu med det nästa vecka...

Och ännu ett BAD IDA på mig för jag hade ju lovat att ta kort idag men helt ärligt, det har regnat äckelregn hela dagen och det skulle bara helt enkelt inte bli fina kort. Ni får ha tålamod med mig, hoppas detta är okej. Okej?

Suttit barnvakt idag, föräldrarna kom nyss hem. Ska ta mig en sovmorgon imorn och även sätta på en maskin med tvätt, behövs. Har typ inga kläder, tur att jag köpte nya idag då ;) hehehehe.

Jaja, godnatt på er och GLÖM INTE KOMMERTERA! :D Om vad som helst, bara en liten hälsning funkar också! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

om du ber om det så...

måste ju bara säga att jag läst den boken om Håkan. LÄS DEN. Håkan är... bara Håkan. enough said. sen kan jag säga att den ena boken Obama skrivit, Dreams from my father, också är galet bra. den borde du läsa. om det nu var den du hittade. fast håller med, weird i en musikaffär. menmen. själv spenderar jag 10-12 timmar per dag (jajamen, helger med) med att läsa diverse skolböcker. för tillfället är det "Panträtt i fast egendom" som står på schemat. mycket upphetsande läsning om jag får säga det själv. life is good.

2009-11-15 @ 00:48:06
Postat av: Mami

Det är superkul att läsa om vad du gör hela dagarna och kvällarna. Stäng av mobilen på natten så att du får sova. Puss

2009-11-15 @ 09:08:12
Postat av: C

HEY BABE <3

2009-11-15 @ 11:59:49
URL: http://loveingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0