JAGÄRCOOLAST.NU

Fick med mig två böcker också, köpta på Stadsmissonen, båda två för 50 svenska riksdaler. Känner mig duktig, nu har jag bidragit till något och ändå fått två böcker :D Duktiga mig. Och jag är ju coolast ever som gör så fina miner på bilderna :D

Naiv. Super - Erlend Loe (Läst förut men den var så bra att jag bara vill ha den i hyllan)

Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson med Neil Strauss (Hört ska vara mycket gripande och bra)

 

Ps. Någon som märkt att mitt hår blivit väldigt långt, men också då väldigt slitet, hrm, en tur till frissan kanske man borde kosta på sig? Ds.


Kommentarer
Postat av: C

Jag är på sista delen av Att älska som en porrstjärna nu, SJUK JÄVLA BOK

Och NEJ. Klipp dig inte ;)

2009-11-18 @ 11:41:17
URL: http://loveingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0