Jag gillar män!

God Morgon!

För att berskriva min rubrik idag är det lika simpelt som det låter; jag gillar män! Var ju som sagt på stan igår och skulle inhandla julklappar men kom bara hem med saker till mig själv, det kan lätt bli så ibland. Har jag fel? Köpte denna skjorta;

på HM's herravdelning, gillar ni den? Jag totalt avgudar den och den är helt underbar. Skjortor man hittar på tjej/kvinn(hur säger man?!)avdelningen är alltid figursydda eller ser helt enkelt bara konstig ut med massa broderier och flax på. Inte min stil. Jag vill ha det rent och slätt, därför gick jag till herravdelningen för att just hitta en ren och slät skjorta. Män är så stilrena så jag bestämde mig för att jag också vill vara stilren! På tal om HM's herravdelning, GÅ DIT. Där kan man faktiskt hitta ett o annat på accesoarerna. GRYMT snygga väskor, stora och fina. Och även halsdukarna är grymma där. Mamma, varför blev jag inte en kille? Haha. Och ett till tips och även ännu en sak varför jag gillar män, deras tidningar!! Jag har lagt bort cosmo och solo och alla det där tidningar jag egentligen inte läser men kollar igenom om jag ser en framför mig. Killmodetidningar is the new thing! Grymma! Vet inte varför men de bara är bättre, känns det som!

Läste häromdan i en och där fanns en intervju om Ashton Kutcher om hans äktenskap och där sa han något som jag inte riktigt vet är klokt men det bara fastnade hos mig att jag var tvungen att skriva ner det; "Redan från ung ålder lever killar med föreställningen om att målet med en relation är sex, så killar tänker: nån dag ska jag ha sex. Medans kvinnor redan från att de var små lever med den sociala koden av att målet var giftermål." Jag måste hitta den artikeln för hela den var så mycket bättre än bara den raden. Han är ganska smart kille, den där Ashton!

 

Nu känner jag att detta inlägg bara flyger iväg till inget ämne alls så jag avslutar nu. :) Tjing.

ps. bättre med kommentarer förresten! :) Så kul att läsa! Och Anna, jag ska kolla igen vad det var för Obamabok och kanske t.o.m fråga vad den gör där :P hehe.


Kommentarer
Postat av: Mami

Ida, det är väl tur att du inte blev en kille?!?!?! då hade ditt namn blivit Carl-Johan, och då hade jag inte haft min älskade IDA, eller hur?!?!?!?! puss

2009-11-15 @ 14:51:17
Postat av: L

looking goooooooood lilsis. nytt mail på fb nu. oh my god. snartsnartsnart! då jääävlar ska vi fota ;)

2009-11-15 @ 20:51:32
Postat av: C

EH. Herravdelningen och herrtidningar? You are so gay

2009-11-16 @ 22:47:20
URL: http://loveingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0