Hösten!

I slutet på september och början på oktober börjar hösten lite snabbt komma och det är i denna period som många anser sig själva bli "deprimerade" och det är många som helt enkelt ogillar denna period. Jag är en av dom, men inte bara av anledningen att det blir mörkt, trist och kallt utan för en annan ganska märklig sak. Det är i just denna period då mina tvångstankar kommer fram. Löven faller ju av träden nu och blir lite sådär hårda, så när man trampar på dom så låter det, det liksom låter krasch..typ. Ni vet? Iallafall, min tvångstanke är att trampa på löven som ligger på marken för att de inte ska flyga iväg. HUR JOBBIGT ÄR INTE DET?!? Jag MÅSTE trampa på dom, annars...ja, jag vet inte. Och plus, jag gillar ljudet! :)

Där har ni något ni förmodligen inte visste om mig då jag tycker det är det mest löjligaste som finns med mig.  Men...jag kan inte sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0