Hösten

Jag har ju tidigare skrivit lite om varför jag som så många andra ogillar hösten, och nu har jag ytterligare en anledning. Clementinerna är ju i säsong då, eller ja, de växer ju inte i Sverige men ja, skit samma. Man kan köpa dom i Sverige på hösten och jag gillar clementiner, verkligen! Supergoda frukter som man kan äta hundra av i ett smack! MEN, det stora men;et i clementindiskussionen. Här kommer återigen en an mina många men ovetande tvångstankar fram; jag MÅSTE ta bort allt vitt skit som är på den. Jättejobbigt. Jag kan sitta i en kvart om inte mer med EN JÄVLA clementin utan att äta den för jag måste plocka bort allt vitt. Jag nästan sitter och lider för att jag vill äta den så himla gärna men inte kan förrän den är klar. Återigen, stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0