Helgen!

Helgen tänkte jag berätta om lite nu för er som är intresserade :) I fredags satt jag barnvakt, pappan fyllde år så de skulle ut på restaurang. Mamman sa till mig; "Jag kan inte beskriva hur skönt det är att du är här hos oss nu för vi har inte varit ute på 7 år." Shit, tänkte jag. Haha. Iallafall, barnen och jag lekte lite tills de var helt utmattade, (de var helt slut egentligen sen innan för jag o Ilona hade tagit dom till något lekställe som hette Nickis lekhall, typ som lek o buslandet. Ungarna gick helt loss på det stället och det var faktiskt kul, mycket labyrinter och rutschbanor osv osv...) De somnade och jag satt o kollade på Idol. Kul fredag! Haha, jag var nog lika slut som dom för jag somnade på soffan när Idol var slut och vaknade halv 12 då Mamman o Pappan kom hem. De hade haft jättekul och var mycket tacksamma för att jag passade barnen, men det är ju liksom därför jag är här så.

På lördagen skulle jag passat barnen på dagen men när jag kom upp på morgonen sa de att jag inte behövde för jag hade tydligen gjort en sånt bra jobb dagen innan! Woho! Ledig! Familjen skulle också ha gäster på kvällen för ännu ett födelsedagsfirande så jag kände att jag bara skulle vara i vägen om jag var kvar så jag åkte o sov hos Johan istället.

Söndag kollade jag på allsvenskamatchen mellan Aik - Ifk, jag vet inte varför egentligen, jag hatar ju fotboll och det är ju så HIMLA tråkigt att kolla på men det har på något sätt blivit en Stockholm - Göteborg grej så varje gång det är något sånt MÅSTE jag se. Helt knäppt....

här är förresten det linnet jag köpte häromdan, snygga detajer. Kan nog bli ett gå-ut-linne :)


Kommentarer
Postat av: L

snyggt linne !!

och jag gillar när du uppdaterar, det känns som jag har koll på dig då :)

snaart snaaart snaaaaaaaaaart!!

2009-11-02 @ 12:21:29
Postat av: C

I like the linne too

Observera min charmerande svengelska...

Och svar ja, det kan du lätt gå ut i! dina svarta byxor till, högklackat och massa ringar eller armband. Idalicious.

2009-11-02 @ 15:43:35
URL: http://loveandthegoteborg.blogg.se/
Postat av: C

Eh...jag länkade min gamla blogg. Klantigt...

2009-11-02 @ 15:44:32
URL: http://loveandthegoteborg.blogg.se/
Postat av: C

Å herregud jag gjorde det igen! Nu fan blir det rätt

2009-11-02 @ 15:45:06
URL: http://loveingothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0