Helgen med Fisen!

Åh, vilken bra helg jag har haft! Med Fisen! :) Går nästan inte att beskriva känslan när jag såg henne, jag fick dubbelkolla för jag nästan inte kände igen henne, haha. Hela helgen har bara varit perfekt, allt har varit bra!

Fredag, hämtade upp Syrran på Centralen vid flygbussarna. Åkte och köpte ett busskort och for sedan iväg på ett pendeltåg till Sollentuna. Lisa tyckte att det tog foreeeeever när det endast tar 11 minuter. Jag som då är världsvan, höhö, tyckte att detta bara var fjantigt av Lisa! Småchillade lite här och Lisa fick en chans att packa upp lite. Sedan efter lååååååång promenad genom stan och mycket svält tog vi oss till Mongolian Barbeque. Världens bästa grej, plocka och ät hur mycket mat du vill för en liten peng. Underbart. Där tog vi oss en liten cider också, mycket trevligt! Lisa tyckte att vi skulle gå ut och klubba lite men med tanke på att jag KNAPPT kunde röra mig åkte vi tillbaka. Jag har nog ALDRIG i hela mitt liv varit så mätt. Jag hade ONT I HELA MAGEN. Jag var för fan mätt när jag vaknade morgonen efter (!) Herregud asså!

Lördag, vaknade vi ganska sent och bestämde oss för att skippa frulle och istället äta lunch. Det gjorde vi på ett mysigt cafe på Söder, Lisa käkade en bakad potatis med massa gojs och jag tog en ciabatta ! Gott gott! Sedan promenerade vi och lite sånt Stockholmsmys. Tog en massa kort och larvade oss så som systrar gör! Spända gick vi hela dagen i väntan på älskade New Moon. Vi skippade t.o.m middag för vi bara inte klarade, det blev iofs chips, godis och dipp istället men sånt kan man ju alltid trycka ner! Till Sickla for vi och det var bara HELT JÄVLA UNDERBART! Jag kan inte sluta tänka på den, allt som har den att göra och ja, bara allt. Jag dör! Efter filmen var det planerat att gå ut men så blev det inte. Gråt och skratt på samma gång är inte bra för sminket ;) haha. Vi åkte tillbaka helt enkelt.

Söndag, blev en inne-dag hela dagen nästan. Vi kom ut vid 16 och åkte in till stan för en middag. Åter igen gick vi till en Mongolian Babeque men en annan denna gång och åt istället en sushi-buffe, mycket trevligt var detta. Vi var faktiskt ganska trötta båda två så vi åkte tillbaka med en gång efter middagen. Satt o småtjötade, kollade på film och var systrar resten av kvällen. Underbart!

Måndag, jag gick upp tidigt och tog ungarna till dagis medans Lisa sov. Och nu sitter jag här, Lisa packar och vi gör oss redo för att åka in till stan. Ta en snabb lunch, förmodligen Burger King och sedan måste jag låta henne gå :( JAG VILL INTE! Jag har haft den bästa helgen och jag vill inte att den ska ta slut, fast det iofs är måndag. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!

Lägger upp bilderna när jag kommit tillbaka, när jag lämnat henne...min syster!

Kommentarer
Postat av: L

MIN lillasyster!

possibility om o om igen som jag sa. det är tråkigt o vara själv. jag vill ha dig här hela tiden ! även om vi inte säger nåt så är det bara närvaron av någon annan liksom...

gudars vad jag saknar dig. började nästan grina på bussen. buu.

LOVE you

2009-11-23 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0