Har förövrigt...

...så JÄVLA ont i min mun att det finns inte. Har ni inte fått era visdomständer, längta inte. Iofs kan vissa inte ens känna av dom men SJÄLVKLART gör jag det. En av fyra är klar och nu är det den andra som spökar. Den är på väg och har grävt sig upp genom tandköttet! Asså, jag tror inte ens jag kan förklara vilken smärta jag har. Jag kan inte ens gapa, inte öppna munnen liksom, inte tugga för den tanden som växer upp TRYCKER på alla andra tänder i underkäken så HELA UNDERKÄKEN gör ont. Snälla, tyck synd om mig. Jag har ont. Och en grej till, jag kan inte ta tungan och röra de bakre tänder, JAG HAR TILLOCHMED ONT I TUNGAN när det är en jävla tand som bråkar. Åh, vad sur jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0