Gymma!

Hejhopp gummisnopp!

Idag har jag varit på gymmet, så grymt skönt var det att träna efter en "fri" helg. Var t.o.m. så duktig att jag åt havregrynsgröt till frukost så jag hade dunder med energi! Sprang i 25 minuter på bandet, var lagom trött efter det, sen 10 minuter på den som jag inte vet vad den heter men man springer ju typ i luften och håller händerna på nåt, FAN, jag kommer inte på vad den heter...skitsamma. Och sen körde jag båt :D haha, typ rodd eller vad det heter. Cyklade i 10 min, sen blev jag biff och körde armar, mage och ben. Har börjat med 15 kilo nu :D Jag tycker jag är ganska duktig!

Ska nu gå och göra mig lite lunch, måste ju äta efter ett hårt träningspass!

Kommentarer
Postat av: Mami

Va duktig du är som tränar så bra! Får lite dåligt samvete, har inte tränat på hur länge som helst. Går med hundarna gör jag ju dock! Så det kan man kalla som lite träning. Puss

2009-11-16 @ 14:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0