GÖTEBOOOOORG!

Oh, älskade Göteborg! Förut idag när jag satt på pendeln sitter det en 40 bastare, skulle jag tro och han är HELT KLART göteborgare. Han pratar i sin mobil, jag hör honom även fast jag har min ipod på. Det går liksom inte att inte höra honom och jag kan inte sluta le när jag ser honom. Han pratar så där högt som bara en göteborgare kan, och helt plötsligt säger han i sin telefon "oh, fan men det e la gött" på det mest göteborgska att jag nästan börjar skratta. Åh, vad Göteborgare är sköna. Inte såna JÄVLA TIGHTASSSSSES som finns på denna delen av landet! Ibland kan man tro att de har något uppkört i stjärten asså! IDIOTER!

Kommentarer
Postat av: Mami

Göteborg är bra! Men det bara regnar och blåser här, precis HELA TIDEN!!!!!! Hoppas du har bättre väder.......puss

2009-11-18 @ 08:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0