Friday!

Fredag idag och med det menas att jag endast jobbar morgon, mycket skönt faktiskt. Jag städade hela huset idag och åt sedan frulle; två mackor, te och en youghurt, för er som är intresserade. Förmodligen mamma eftersom hon hela tiden undrar om jag får i mig tillräckligt med mat :) hihi.

Åkte sedan till gymmet med Ilona och tränade, mycket skönt. Denna vecka har jag tränat alla dagar utom igår då jag trodde mina lår skulle dö, FAN vilken träningsvärk asså! puh. Läste igår ut min Johnny Cash bok så ska fortsätta på Twilight (igen :P) men tror att när jag imorgon ska åka till stan ska jag gå till en bokhandel och storshoppa böcker, jag har blivit en riktigt lus :D (Kan passa på att säga att jag önskar mig böcker i julkapp, man kan aldrig få för många men även kläder! Kläder, sa jag det. Hörde ni, kläder!! :D LISA, kläder :D hahahah, jag är rolig idag!) Ja, åter till min dag! Ska snart gå upp och göra mig en lunch, vet dock inte vad....hrm..en toast kanske med ost och skina och tomat ....? Lät ju faktiskt väldigt gott men kanske inte nog, kan ta en frukt till...

Ikväll ska jag gå till Ilona, det blir dock inte förrän vid 19-20 då hon måste lägga ungarna först, hon ska sitta barnvakt nämligen. Vi ska ha överskattat fredags-mys och kolla på sex and the city-filmen! Ska faktiskt bli kul ändå!

BECCA: FICK INTE NÅGON ÖNSKELISTA FRÅN DIG O MATT, BETYDER DETTA ATT NI INTE VILL HA NÅGOT?! hehehehe

Och ja, jag vet. Detta är en bild-blogg egentligen men har inte haft tid, lust eller känslan för att ta kort men IMORGON, mina vänner så ska det ändras. PICTUREEEEETAJM!

Kommentarer
Postat av: B

hej idisen

Jag kom på en till sak som jag vill ha... en lång tjock hoodie som jag kan ha till mina ny inskaffade blåa jeansleggings :) vad vill du ha förresten?

puuuuuuuuuuuss

2009-11-16 @ 10:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0